sobota 19. ledna 2013

Dohra... and FUCK OFF KOMERČNÍ BANKA


Po asi páté návštěvě policie (pokaždé na jiném místě) jsem už to přestala počítat. Jednou změnit protokol, jednou podepsat protokol, předevčírem podepsat, že mi byly vzaty otisky prstů... Potkala jsem tím pádem už mnoho policistů a můžu říct, takové seskupení debilů na jednom místě, jako je policejní stanice nebo základna, jinde nepohledáte...
 Ono taky, víte proč ruský policajti chodí ve třech? Protože jeden umí číst, druhej psát a třetí se baví s lidma...
Pár jich na mě bylo dost sprostejch, některý se chtěli jen podívat na holku z Čech, tak si ji předvolali.. všichni na mě mluvili naschvál rychle a nesrozumitelně. A hrozně se rozčilujou, že každej papír, co podepisuju, si 2x čtu a všechno chci vysvětlit, prej to zbytečně zdržuje... Idioti.

Nicméně zprávu pro pojišťovnu mám, ač nevím, jestli mi to k něčemu pomůže.... Protože Komerční banka je taková svině, že jsem si to nedokázala ani představit...
Pokud pojede na delší dobu do Ruska, nechte si udělat 2 platební karty a tu jednu si někam dobře schovejte, kdyby něco... protože tohle vám hodně znepříjemní život:


bla bla...ovolte mi Vás informovat, že v  souladu s novými celními předpisy vešlo v platnost nařízení, že do států Ruské federace není možné posílat zásilky obsahující zboží (jako jsou i platební karty) na adresu soukromých osob ani odesílat soukromými osobami. V případě, že je zásilka odesílána na adresu právnických osob, náklady z celního řízení nejsou zahrnuty do ceny za přepravu zásilky, kterou klientům KB přefakturovává, ale jsou hrazeny přímo příjemcem na místě doručení.

KB to samozřejmě věděla, neinformovala mě o tom a narvala mi pojištění Merlin, které má obsahovat vše toto: (a proto jsem se na ně i spoléhala a šla jsem ke KB)



v případě neoprávněné platby kartou
30 000 Kč
v případě neoprávněného výběru kartou KB z bankomatů KB
10 000 Kč
v případě výběru kartami jiných bank z bankomatů jiných bank
10 000 Kč
náklady na pořízení osobních věcí (mobil, doklady, mp3, peněženka, klíče atd.)
10 000 Kč
náklady na znovuzaslání PINu ke kartě
1 000 Kč
náklady kurýrní služby na zaslání karty s PIN do zahraničí
12 000 Kč
náklady na vydání náhradní karty po stoplistaci a na vydání duplikátu karty
1 000 Kč
náklady na vydání náhradní peněžní hotovosti (emergency cash advance)
15 000 Kč
zneužití mobilního telefonu (volání, SMS z odcizeného mobilu)
5 000 Kč

Nedočkala jsem se jediné věci, ale pojištění mám řádně zaplacené.... Platební karty mi už naúčtovaly a pro nové si musela moje mamka (spoluvlastník účtu) dojet až do Brna (300 km) a než jí je vydali, tak to bylo tejden dohadování, že na ně nemá právo. Je spoluvlastník účtu a má plnou moc prakticky na cokoli... Přitom přímo ve stanovách je, že v mimořádných situacích tu kartu mohou převzít osoby blízké, či jak to tam přesně je, a nemusejí být ani spoluvlastníky účtu. Tohle do prdele není mimořádný případ????

Když jsem volala do banky (z Ruska odchozí hovor 80kč/min), tak jediné co jsem slyšela – nevíme, nemáte nárok, se pro to stavte v Brně, aha, tak to nevím.....

Takže mě vyfakovali, nepomohli a nechali mě ve štychu. Teď jsou moje karty někde v ČR a buď bude muset někdo zaletět za mnou do Ruska nebo já za několik tisíc domů do ČR....

Takže FUCK OFF Komerční banko! Přemýšlím, jestli to už není na Ombudsmana, ale trochu si nevím rady, co a jak.... To jim to prostě jen tak projde???


Navíc když jsem skončila s achilovkou (vůbec jsem nemohla chodit 14 dní) v nemocnici, účet mě stál 6500 rublů, tak se na mě KB taky vykašlala:

Klient má ze zákona povinnost nahlásit vzniklou událost na všech pojišťovnách, kde měl sjednáno platné cestovní pojištění (resp. v tomto případě pojištění rizika na léčebné výlohy). Nárokovat vzniklé náklady v souvislosti se vzniklou událostí může klient souběžně pouze u jedné z pojišťoven (tj. ve většině případů s tou, se kterou událost začal řešit jako první), jelikož pojištění léčebných výloh je škodové pojištění (tzn. vzniklá škoda může být vyplacena v plné výši pouze jednou). Příslušná pojišťovna, se kterou se klient rozhodl řešit událost a uplatňovat nárok na vzniklé náklady, následně na základě svých pojistných podmínek převezme vzniklé náklady buď v plné výši, částečně a nebo náklady nepřevezme vůbec. Klient nemusí automaticky zasílat podklady na všechny pojišťovny, u kterých měl sjednané patřičné pojištění. Pokud hlavní pojišťovna, jež se zabývá šetřením škody v souvislosti s událostí klienta, ukončí šetření škody a vyplatí patřičné pojistné plnění, tak následně již z vlastní iniciativy (tj. bez účasti klienta) kontaktuje ostatní pojišťovny, se kterými se následně dle příslušných limitů podělí o vyplacenou částku (tj. této pojišťovně ostatní pojišťovny případně vrátí poměrnou část z již uhrazeného pojistného plnění klientovi) - do tohoto procesu se klient ve většině případů již nijak nevtahuje. Na ostatní pojišťovny se klient obrací tehdy, pokud mu uplatněný nárok nebyl od první pojišťovny proplacen v plné výši či vůbec žádný (zároveň dokládá vyjádření předchozí pojišťovny o vyplacených nákladech či důvodu pokrácení vyplacené částky z celkových nákladů za vzniklou událost).

Z výše uvedených skutečností tedy vyplývá toto: jelikož jste se již rozhodla svůj nárok uplatňovat nejdříve u zahraniční pojišťovny, tak nemůžete tento nárok zároveň uplatňovat u naší společnosti. V tuto chvíli Vám doporučujeme vyčkat na ukončení šetření škody v souvislosti s Vaší událostí ze strany zahraniční pojišťovny. Ta v případě převzetí nároků v plné výši zpětně vyplatí pojistné plnění Vámi zvoleným způsobem a následně bude již sama kontaktovat naši společnost za účelem přerozdělení výsledných nákladů, kdy jim dle příslušných limitů k Vašim pojistným smlouvám bude v případě podání tohoto požadavku z naší strany vrácena poměrná část vyplacených nákladů (tzn. pojistné plnění Vám na základě šetření škody případně vyplatí zahraniční pojišťovna - nikoliv část tato pojišťovna a část naše společnost, a poté si vše potřebné vykomunikujeme mezi sebou). Pokud Vám po ukončení šetření škody zahraniční pojišťovna nevyplatí Vámi nárokované náklady v plné výši, pak se prosím s tou informací obraťte na naši společnost. Následně s Vámi vyřídíme Váš požadavek na prošetření vzniklé škody, jež Vám byla již částečně proplacena (případně Vám nebyla proplacena vůbec) jinou pojišťovnou. V tuto chvíli je tedy nutné vyčkat na ukončení šetření škody ze strany zahraniční pojišťovny a na zaslání písemného vyjádření o výsledku ukončení tohoto šetření na adresu Vaší osoby.

Do telefonu mi bylo řečeno pravý opak věcí.... Sdělte, kde jste pojištěná u druhé pojišťovny, my tam zavoláme a už si všechno s nima pořešíme... tady je výsledek. Navíc pojištění jsem nechtěla, protože ERASMUS MUNDUS nás pojistil v Belgii a pojištění je dostačující a má asi 3x větší plnění všeho než KB. Ovšem pojištění mi narvali „zdarma“ ke kartám a nikdo se mě neptal... A mě teď z toho vyplývají povinnosti, nepříjemnosti a akorát mrhám svým časem. Navíc se mnou mluví jako s debilem a stále mi podstrkují pojistný podvod....


No jakmile dorazím do ČR, hádejte kam budou mířit moje první kroky až se přivítám s rodinou.... Účet okamžitě ruším a pokud jedete do zahraničí, VYBERTE SI LÉPE NEŽ JÁ!


Ač to nevypadá, s těma vulgarismama jsem se držela pozadu, člověk u toho trochu ztrácí nervy.... pardon.

Žádné komentáře:

Okomentovat