Po
asi páté návštěvě policie (pokaždé na jiném místě) jsem už
to přestala počítat. Jednou změnit protokol, jednou podepsat
protokol, předevčírem podepsat, že mi byly vzaty otisky prstů...
Potkala jsem tím pádem už mnoho policistů a můžu říct, takové
seskupení debilů na jednom místě, jako je policejní stanice nebo
základna, jinde nepohledáte...
Ono taky, víte proč ruský policajti chodí ve třech? Protože jeden umí číst, druhej psát a třetí se baví s lidma...
Ono taky, víte proč ruský policajti chodí ve třech? Protože jeden umí číst, druhej psát a třetí se baví s lidma...
Pár
jich na mě bylo dost sprostejch, některý se chtěli jen podívat na
holku z Čech, tak si ji předvolali.. všichni na mě mluvili naschvál rychle a
nesrozumitelně. A hrozně se rozčilujou, že každej papír, co
podepisuju, si 2x čtu a všechno chci vysvětlit, prej to zbytečně
zdržuje... Idioti.
Nicméně
zprávu pro pojišťovnu mám, ač nevím, jestli mi to k něčemu
pomůže.... Protože Komerční banka je taková svině, že jsem si
to nedokázala ani představit...
Pokud pojede na delší dobu do Ruska, nechte si udělat 2 platební karty a tu jednu si někam dobře schovejte, kdyby něco... protože tohle vám hodně znepříjemní život:
Pokud pojede na delší dobu do Ruska, nechte si udělat 2 platební karty a tu jednu si někam dobře schovejte, kdyby něco... protože tohle vám hodně znepříjemní život:
bla
bla...ovolte
mi Vás informovat, že v souladu s novými celními předpisy
vešlo v platnost nařízení, že do
států Ruské federace není možné posílat zásilky obsahující
zboží (jako jsou i platební karty) na adresu soukromých osob ani
odesílat soukromými osobami.
V případě, že je zásilka odesílána na adresu právnických
osob, náklady z celního řízení nejsou zahrnuty do ceny za
přepravu zásilky, kterou klientům KB přefakturovává, ale jsou
hrazeny přímo příjemcem na místě doručení.
KB
to samozřejmě věděla, neinformovala mě o tom a narvala mi
pojištění Merlin, které má obsahovat vše toto: (a proto jsem se
na ně i spoléhala a šla jsem ke KB)
v případě neoprávněné platby kartou |
30 000 Kč |
v případě neoprávněného výběru kartou KB z bankomatů
KB |
10 000 Kč |
v případě výběru kartami jiných bank z bankomatů
jiných bank |
10 000 Kč |
náklady na pořízení osobních věcí (mobil, doklady, mp3,
peněženka, klíče atd.) |
10 000 Kč |
náklady na znovuzaslání PINu ke kartě |
1 000 Kč |
náklady kurýrní služby na zaslání karty s PIN do
zahraničí |
12 000 Kč |
náklady na vydání náhradní karty po stoplistaci a na
vydání duplikátu karty |
1 000 Kč |
náklady na vydání náhradní peněžní hotovosti (emergency
cash advance) |
15 000 Kč |
zneužití mobilního telefonu (volání, SMS z odcizeného
mobilu) |
5 000 Kč |
Nedočkala
jsem se jediné věci, ale pojištění mám řádně zaplacené....
Platební karty mi už naúčtovaly a pro nové si musela moje mamka
(spoluvlastník účtu) dojet až do Brna (300 km) a než jí je
vydali, tak to bylo tejden dohadování, že na ně nemá právo. Je
spoluvlastník účtu a má plnou moc prakticky na cokoli... Přitom
přímo ve stanovách je, že v mimořádných situacích tu kartu
mohou převzít osoby blízké, či jak to tam přesně je, a
nemusejí být ani spoluvlastníky účtu. Tohle do prdele není
mimořádný případ????
Když jsem volala do banky (z Ruska odchozí hovor 80kč/min), tak jediné co jsem slyšela – nevíme, nemáte nárok, se pro to stavte v Brně, aha, tak to nevím.....
Takže
mě vyfakovali, nepomohli a nechali mě ve štychu. Teď jsou moje
karty někde v ČR a buď bude muset někdo zaletět za mnou do Ruska
nebo já za několik tisíc domů do ČR....
Takže
FUCK OFF Komerční banko! Přemýšlím, jestli to už není na
Ombudsmana, ale trochu si nevím rady, co a jak.... To jim to prostě
jen tak projde???
Navíc
když jsem skončila s achilovkou (vůbec jsem nemohla chodit 14 dní)
v nemocnici, účet mě stál 6500 rublů, tak se na mě KB taky
vykašlala:
Klient
má ze zákona povinnost nahlásit vzniklou událost na všech
pojišťovnách, kde měl sjednáno platné cestovní pojištění
(resp. v tomto případě pojištění rizika na léčebné výlohy).
Nárokovat vzniklé náklady v souvislosti se vzniklou událostí
může klient souběžně pouze u jedné z pojišťoven (tj. ve
většině případů s tou, se kterou událost začal řešit jako
první), jelikož pojištění léčebných výloh je škodové
pojištění (tzn. vzniklá škoda může být vyplacena v plné výši
pouze jednou). Příslušná pojišťovna, se kterou se klient
rozhodl řešit událost a uplatňovat nárok na vzniklé náklady,
následně na základě svých pojistných podmínek převezme
vzniklé náklady buď v plné výši, částečně a nebo náklady
nepřevezme vůbec. Klient nemusí automaticky zasílat podklady na
všechny pojišťovny, u kterých měl sjednané patřičné
pojištění. Pokud hlavní pojišťovna, jež se zabývá šetřením
škody v souvislosti s událostí klienta, ukončí šetření škody
a vyplatí patřičné pojistné plnění, tak následně již z
vlastní iniciativy (tj. bez účasti klienta) kontaktuje ostatní
pojišťovny, se kterými se následně dle příslušných limitů
podělí o vyplacenou částku (tj. této pojišťovně ostatní
pojišťovny případně vrátí poměrnou část z již uhrazeného
pojistného plnění klientovi) - do tohoto procesu se klient ve
většině případů již nijak nevtahuje. Na ostatní pojišťovny
se klient obrací tehdy, pokud mu uplatněný nárok nebyl od první
pojišťovny proplacen v plné výši či vůbec žádný (zároveň
dokládá vyjádření předchozí pojišťovny o vyplacených
nákladech či důvodu pokrácení vyplacené částky z celkových
nákladů za vzniklou událost).
Z výše uvedených skutečností tedy vyplývá toto: jelikož jste se již rozhodla svůj nárok uplatňovat nejdříve u zahraniční pojišťovny, tak nemůžete tento nárok zároveň uplatňovat u naší společnosti. V tuto chvíli Vám doporučujeme vyčkat na ukončení šetření škody v souvislosti s Vaší událostí ze strany zahraniční pojišťovny. Ta v případě převzetí nároků v plné výši zpětně vyplatí pojistné plnění Vámi zvoleným způsobem a následně bude již sama kontaktovat naši společnost za účelem přerozdělení výsledných nákladů, kdy jim dle příslušných limitů k Vašim pojistným smlouvám bude v případě podání tohoto požadavku z naší strany vrácena poměrná část vyplacených nákladů (tzn. pojistné plnění Vám na základě šetření škody případně vyplatí zahraniční pojišťovna - nikoliv část tato pojišťovna a část naše společnost, a poté si vše potřebné vykomunikujeme mezi sebou). Pokud Vám po ukončení šetření škody zahraniční pojišťovna nevyplatí Vámi nárokované náklady v plné výši, pak se prosím s tou informací obraťte na naši společnost. Následně s Vámi vyřídíme Váš požadavek na prošetření vzniklé škody, jež Vám byla již částečně proplacena (případně Vám nebyla proplacena vůbec) jinou pojišťovnou. V tuto chvíli je tedy nutné vyčkat na ukončení šetření škody ze strany zahraniční pojišťovny a na zaslání písemného vyjádření o výsledku ukončení tohoto šetření na adresu Vaší osoby.
Z výše uvedených skutečností tedy vyplývá toto: jelikož jste se již rozhodla svůj nárok uplatňovat nejdříve u zahraniční pojišťovny, tak nemůžete tento nárok zároveň uplatňovat u naší společnosti. V tuto chvíli Vám doporučujeme vyčkat na ukončení šetření škody v souvislosti s Vaší událostí ze strany zahraniční pojišťovny. Ta v případě převzetí nároků v plné výši zpětně vyplatí pojistné plnění Vámi zvoleným způsobem a následně bude již sama kontaktovat naši společnost za účelem přerozdělení výsledných nákladů, kdy jim dle příslušných limitů k Vašim pojistným smlouvám bude v případě podání tohoto požadavku z naší strany vrácena poměrná část vyplacených nákladů (tzn. pojistné plnění Vám na základě šetření škody případně vyplatí zahraniční pojišťovna - nikoliv část tato pojišťovna a část naše společnost, a poté si vše potřebné vykomunikujeme mezi sebou). Pokud Vám po ukončení šetření škody zahraniční pojišťovna nevyplatí Vámi nárokované náklady v plné výši, pak se prosím s tou informací obraťte na naši společnost. Následně s Vámi vyřídíme Váš požadavek na prošetření vzniklé škody, jež Vám byla již částečně proplacena (případně Vám nebyla proplacena vůbec) jinou pojišťovnou. V tuto chvíli je tedy nutné vyčkat na ukončení šetření škody ze strany zahraniční pojišťovny a na zaslání písemného vyjádření o výsledku ukončení tohoto šetření na adresu Vaší osoby.
Do
telefonu mi bylo řečeno pravý opak věcí.... Sdělte, kde jste
pojištěná u druhé pojišťovny, my tam zavoláme a už si všechno
s nima pořešíme... tady je výsledek. Navíc pojištění jsem
nechtěla, protože ERASMUS MUNDUS nás pojistil v Belgii a pojištění
je dostačující a má asi 3x větší plnění všeho než KB.
Ovšem pojištění mi narvali „zdarma“ ke kartám a nikdo se mě
neptal... A mě teď z toho vyplývají povinnosti, nepříjemnosti a
akorát mrhám svým časem. Navíc se mnou mluví jako s debilem a
stále mi podstrkují pojistný podvod....
No
jakmile dorazím do ČR, hádejte kam budou mířit moje první kroky
až se přivítám s rodinou.... Účet okamžitě ruším a pokud
jedete do zahraničí, VYBERTE SI LÉPE NEŽ JÁ!
Ač to nevypadá, s těma vulgarismama jsem se držela pozadu, člověk u toho trochu ztrácí nervy.... pardon.
Žádné komentáře:
Okomentovat